Josje Maas

Van 2004 tot 2014 schreef ik korte romans (142 in totaal) voor diverse Favoriet-series van uitgeverij Marken, tijdschriftromans, onder mijn pseudoniem Josje Maas. Steeds verschillende verhalen waarin het echte leven en romantiek vaak de boventoon voeren. Geen zoetsappige verhalen over onechte mensen die te mooi zijn om waar te zijn, maar vlotte ontspannende romans over mensen zoals jij en ik.

Iedere keer weer een ander avontuur waarin liefde, spanning, verdriet en humor niet ontbreken. Romans om heerlijk een paar uurtjes bij weg te dromen.

Mijn verhalen vind je o.a. in de series: Lidy van de Poel; Dr. Anne Maas; Campingarts; Streekroman; Lovestory; Dierenarts; Kinderafdeling; Dorpsleven.

De tijdschriftromans van de Favoriet-series vind je in vrijwel iedere supermarkt, kiosk, en boekhandel bij u in de buurt te vinden. Ook zijn de romans als ebook te koop.

Deze romans schrijf ik inmiddels niet meer, maar het zou best kunnen dat je nog eens een verhaal van mij tegenkomt in een omnibus of een ander verzamelboekje.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Opnieuw

Hoe kun je!